Återbetalningspolicy
PALAUTUKSET
Maksuton palautusoikeus on 30 päivää.
Palautus koskee ainoastaan koko juhlaboksin kokonaisuutta, kuten se on ostettu. Yksittäisiä juhlaboksin tuotteita ei voi palauttaa.
Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Muutoin emme hyväksy palautusta.
Huomioi lisäksi, ettei palautusoikeus koske:
- Juhlaboksin yksittäisiä tuotteita
- Ostajan toiveiden mukaan valmistettuja tai tilattuja tuotteita
- Palautusoikeus ei koske yrityksiä.
Käsittely:
Palautusten käsittely kestää noin kaksi viikkoa. Palautus hyvitetään samalle maksutavalle, jolla tilaus on maksettu verkkokaupassa.
Saat sähköposti-ilmoituksen palautuksen käsittelystä.
Palautustavat:
Pakkaa avaamattomat tuotteet huolellisesti Juhlaboksin laatikkoon. Muista peittää sen alkuperäiset lähetystarrat.
Voit valita seuraavista tavoista palauttaa tuotteet:
1. PostNordin
Käytä tilauksen mukana tulevaa palautusosoitekorttia, jonka voit kiinnittää paketin päälle. Vie paketti PostNordin noutopisteeseen ilmoittaen sen olevan asiakaspalautus
2. Posti
Palautustunnuksella 684513 Postin palvelupisteeseen.
Palauta paketti Postin palvelupisteen kautta käyttämällä sopimusnumeroa 684513. Pakettiin ei tarvitse merkitä palautusosoitetta, Posti huolehtii siitä, että palautus ohjataan takaisin Juhlaboksin varastolle.
3. Matkahuolto
Palautustunnuksella 9563215 Matkahuollon palvelupisteeseen.
Palauta paketti Matkahuollon palvelupisteen kautta käyttämällä palautustunnusta 9563215. Pakettiin ei tarvitse merkitä palautusosoitetta, Matkahuolto huolehtii siitä että palautus ohjataan takaisin Juhlaboksin varastolle.
4. Varastoomme Oulun ruskoon:
- Palauta tuotteet arkisin aukioloaikojemme puitteissa.
Palautuskustannukset:
- Palautukset ovat ilmaisia
- Maksuhyvitys palautuksesta tehdään tilauksella käytetyn maksutavan mukaan heti, kun palautus on käsitelty.
Huomioitavaa:
- Noutamaton paketti ei ole sama kuin asiakaspalautus. Noutamatta jätetystä paketista veloitamme 10 € toimitus- ja palautuskuluja.
- Jos tuotteet palautetaan meille virheellisen osoitetiedon tai yhteystiedon takia, emme korvaa toimituskuluja, vaan laskutamme ne kuljetusyrityksen voimassa olevan hinnaston mukaisesti. Asiakas on vastuussa siitä, että kaikki tiedot kassasivulla täytetään oikein ennen tilauksen hyväksymistä; tähän kuuluu muun muassa osoite, yhteystiedot kuljetusyrityksen ilmoituksia varten (puhelinnumero ja sähköpostiosoite), toimitustapa ja noutopaikka.