Mikä mietityttää?

Usein kysytyt kysymykset

Toivottavasti löydät vastaukset kysymyksiisi. Mikäli käy niin, että et, olethan matalalla kynnyksellä yhteydessä meihin, autamme mielellämme. 

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme

TILAUS JA TOIMITUS

Voinko tehdä tilauksen soittamalla tai s-postilla, entä suoraan varastollanne?

Kaikki varaukset tehdään verkkokauppamme kautta, lukuunottamatta alle 20€ ilmapall-ostoksia ja heliumtäyttöjä.

Noutovarastollamme pienet ostokset (alle 20€ sekä juhlaboksin lisäostokset (esim. ilmapalloja) voi maksaa kortilla.

Mutta varsinaista myymälää tai showroomia meillä ei ole vielä.

En saanut varausvahvistusta. Mitä teen?

Sähköpostisi on todennäköisesti mennyt väärin. Tarkista kuitenkin ensin varmuuden vuoksi roskaposti.

Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme info@juhlaboksi.fi, niin autamme sinua.

Voinko noutaa itse tilaukseni? 

Kyllä, noutotilaukset ovat valmiina 2h - 1 arkipäivän sisällä. Saat viesti heti, kun tilauksesi on noudettavissa. 

Noutovarastomme palvelee ma-pe klo 13-17.00 välisenä aikana sovitusti.

Tarjoatteko kotiinkuljetusta Oulun seudulla?

Emme tällä hetkellä. Mutta mikäli kysyntää palvelulle on, ehdottomasti jatkossa kyllä!

Paketin voi ostaa kuitenkin kotiovelle toimitettuna!

Kuinka nopeasti saan tilaukseni? 

Nouto 2h - 1 päivässä. Yleensä paketit ovat valmiina aukioloaikoina parin tunnin sisällä tilauksesta.

Postitus 1-3 arkipäivässä - pakkaamme juhlaboksit aina aukioloaikoina parin tunnin sisällä tilauksesta.

Ennen klo 17.00 arkisin tehdyt tilaukset ehtivät saman päivän postitukseen yleensä mukaan.

Viikonloppuisin, poikkeusaukioloaikoina ja perjantaisin klo 17.00 jälkeen tulleet tilaukset toimitetaan kuljetusyhtiölle seuraavana arkipäivänä.

Miten ostan / käytän lahjakortin?

Lahjakortin voit ostaa täältä.

Lahjakortti toimitetaan tilaajan sähköpostiin heti tilauksen jälkeen. Voit halutessasi, jos lahjakortti on lahja, välittää sen helposti lahjansaajalle esimerkiksi sähköpostilla tai tulostettuna.

Lahjakortti sisältää linkin ja koodin, jonka avulla sen voi käyttää helposti verkkokaupassamme.

Lahjakortti on voimassa 12 kk ostopäivästä

Onko teillä kivijalkakauppaa?

Meillä ei ole kivijalkakauppaa eikä showroomia.

Tuotteitamme voi ostaa verkkokaupastamme osoitteessa www.juhlaboksi.fi.

Alle 20€ ostokset voi hoitaa kortilla noutovarastollamme.

Verkkokaupasta tehtyjä tilauksia on mahdollista noutaa noutopisteeltämme Oulun Ruskosta. Tällöin valitse kassasivuilla toimitustavaksi 'Nouto'.

Valitsin väärän toimituspaikan, mitä nyt?

Ei hätää, ole asiakaspalveluumme yhteydessä s-postitse tai chatin kautta, niin voimme vaihtaa sinulle toisen toimituspaikan!

ILMAPALLOJEN TÄYTTÖ HELIUMILLA

Voiko ilmapalloja täyttää heliumilla Oulussa?

Foliopalloja voit. Lateksipalloille voit hyödyntää kotiin ostettavaa heliumtankkia, sillä niitä emme täytä tällä hetkellä. Löydät lisätietoa helium- ja lisätarvikkeet.

Mistä saa heliumtankin kotiin Oulussa?

Heliumtankkeja voi ostaa noudettavaksi varastoltamme – tuote on heti käyttövalmis.

MITEN FOLIOPALLOJEN HELIUMTÖYTTÖ OULUSSA TOIMII?

Foliopallot täyttyvät nopsaa.
Täytämme ne kuitenkin mielellämme ennakkoon, jos pallot on ostettu meiltä.

Jos tuot omat pallot täytettäväksi, menee täytössä pieni hetki. Tarkistathan, että omat pallosi ovat heliumtäyttökelpoisia.
Emme vastaa asiakkaan omista palloista, mikäli ne eivät esim. leiju heliumista huolimatta. Veloitamme kuitenkin täytön.

Foliopallot leijuvat todella pitkään, useita viikkoja jopa, joten ne voidaan täyttää hyvissä ajoin ennen juhlakin.

Olemme avoinna ennakko-ostojen mukaan - olethan siis yhteydessä, mikäli haluat pelkän heliumtäytön, niin osaamme olla paikalla saapuessasi!

TUOTTEET

Mitä juhlaboksi sisältävät?

Kaikissa bokseissamme on pääosin aina seuraavat 8 + 1 tuotetta:

Tarjoilu
- mukit (paperi) 6kpl paketti
- lautaset (paperi) 6kpl paketti
- puiset aterimet 6kpl paketti (lusikka, haarukka, veitsi)
- pillit (paperi) 10 kpl paketti
- lautasliinat 12-20 kpl paketti

Koristelu
- koristeilmapallot (lateksi) 5-10 kpl
- teemanmukainen koristeviiri
- teemanmukainen folioilmapallo 
- lasten juhlissa lisäksi iänmukainen numerofoliopallo

HUOM! Muutamia poikkeuksia joissain bokseissa on, joten luethan tuotetiedot huolella. 

Lisäksi premiumbokseissa on boksista riippuen seuraavanlaisia tuotteita:
- juhlaverho
- koristerosetti
- lahja/herkkupussi kavereille teeman mukaan
- kaverilahjana tarra-arkki tai tatuointiarkki
- kakkukoriste
- tarjoiluastiat
- serpentiiniä
- folioilmapallo

Voinko muokata boksin sisältöä?

Boksien sisältö ei lähtökohtaisesti voi muokata, mutta ehdottomasti, jos sinulla on erityinen tilaisuus, ole ihmeessä yhteydessä - löydämme varmasti sopivan paketin sinulle.

Minulla olisi toiveita boksien valikoimaan. Voinko lähettää palautetta?

Kyllä, ehdottomasti. Otamme mielellämme palautetta ja toiveita vastaan.
Voit lähettää meille toiveita tai palautetta täältä.

Voiko juhlaboksin sisältö muuttua?

Kehitämme ja tuomme jatkuvasti uusia teemoja kauppaamme. Kuuntelemme palautteita ja kokemuksia asiakkailtamme.

Mikäli vaihdamme boksien tuotesisältöä, ilmoitamme tästä aina tuotekuvauksessa sekä tuotekoonnissa. Kaikista tuotteista on myös kattaus- ja koristelukuvat saatavilla, jotka pidämme aina ajan tasalla.

Mitä, jos joku teema on loppuunmyyty?

Joskus voi käydä näinkin. Mutta me pyrimme täyttämään varastoamme jatkuvasti. Kuitenkin toisinaan alihankkijamme päässä saattaa tuotteella olla hetkellinen valmistusviive, joka luonnollisesti vaikuttaa meihinkin.

MAKSAMINEN

Miten voin maksaa tilaukseni?

Käytössämme on Paytrailin kattavat maksutavat. Maksaminen on aina turvallista ja suoritetaan salatussa yhteydessä. Maksutapoihin lukeutuu:

Verkkopankkimaksut
OP
Nordea
Danske Bank
Aktia
Handelsbanken
Oma Säästöpankki
POP Pankki
S-Pankki
Säästöpankki
Ålandsbanken

Korttimaksut
VisaVisa Electron
MasterCard

Mobiilimaksut
MobilePay
PivoSiirto

Lasku- ja osamaksupalvelut
Walley (ent. Collector Lasku)
OP Lasku

Lisäksi varastollamme käy maksutapana PK / LK-kortit.

Miten tallennan oman maksutapani omalle tilille? 

Tallennettujen maksutapojen avulla voit tallentaa luottokorttitietosi tilillesi. Tämä helpottaa ja nopeuttaa maksujasi tulevaisuudessa. Kun olet luonut tilin, voit lisätä luottokortteja, muokata luottokorttitietoja tai poistaa kortteja.

PALAUTUS

Voinko palauttaa tilaukseni?

Kyllä voit. Käyttämättömän, alkuperäisen, koko tilausta koskevan boksin sisällön voi palautta 30 vrk palautusoikeudella.
Palautuskäytäntömme voit lukea täältä.

Maksaako palautus?

Ei maksa. Palautus on ilmainen 30 vuorokauden ajan.
Hyvityksessä emme kuitenkaan hyvitä postituskustannuksia.
Luethan tarkemmin infon palautuskäytännöstämme.

ASIAKASPALVELU

Miten voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme?

Meillä on käytössä chat, s-posti, some. Katso aukioloaikamme kaupan alaosasta.

Onko Juhlaboksi Oy suomalainen yritys?

Kyllä on, oululaisomisteinen yritys, jonka yrittäjinä toimivat Ann-Helen Piri ja Arto Ylisaukko-Oja.

Juhlatuotteemme tilataan Euroopasta ja muut materiaalit Suomesta.

Voiko yritys ostaa Juhlaboksi Oy:ltä?

Tietysti. Ostoskorissa voit määritellä yrityksesi tiedot laskutustietoihin. 

KÄYTTÄJÄTILI

Mitä hyötyä rekisteröitymisestä on?

Voit helposti rekisteröityä asiakkaaksi www.juhlaboksi.fi verkkokaupassamme ja näet tällöin omilla tunnuksillasi tilaushistoriasi, voit tallentaa maksutapoja ja voit seurata tilauksesi etenemistä. Lisäksi voit halutessasi tilata uutiskirjeen, josta saat ensimmäisten joukossa tietoa mm. uusista teemoistamme.

Miten luon käyttäjätilin?

Tilit luodaan, kun kirjaudut sisään sähköpostiosoitteella.

Mitä teen, jos unohdan salasanani?

Omalle tilille kirjaudutaan sisään sähköpostitse lähetetyllä kuusinumeroisella kertakäyttöisellä vahvistuskoodilla. Sisäänkirjautuminen ei vaadi salasanaa.

Miten voin päivittää tilitietojani?

Vaiheet:

1. Klikkaa kirjautumispainiketta.

2. Syötä sähköpostiosoitteesi. Kun olet saanut sähköpostitse kirjautumiskoodin, voit siirtyä tilisivulle syöttämällä sen.

3. Tilisivulla klikkaa oikeassa yläkulmassa olevia nimikirjaimiasi ja valitse “Tilin tiedot”.

4. Jos haluat muokata nimeäsi, klikkaa Profiili-osiossa olevaa kynäkuvaketta.

5. Jos haluat muokata toimitustietojasi, klikkaa Osoitteet-osiossa osoitteen vieressä olevaa kynäkuvaketta

Voinko tehdä ostoksia rekisteröitymättä?

Kyllä voi. Sinun ei siis tarvitse rekisteröityä, mikäli et halua.

Herääkö sinulla vielä kysyttävää?

Ole meihin yhteydessä, me autamme mielellämme!